Amikor látjuk, hogy más boltjában özönlenek a vásárlók, viszont hozzánk nem, akkor valamit rosszul csinálunk. Több, vevőket csalogató taktikát is át kell gondolnunk. Az első, amin változtatnunk kell, az enteriőr. Hiszen ezt látják meg először. Majd a fények beállítása. Az üzletvilágítás döntő fontosságú egy bolt életében. El sem hinnénk, hogy mekkora mértékű bevétel kiesést jelent az évek során. Ez a szám 10 % és 20 % közé tehető. Milliós tételeknél ez nem kis összeg. Azonban jó izzókkal és jó megvilágítással ezt a csökkenést az ellenkezőjére fordíthatjuk. Mindig a vevők érdekeit kell néznünk. Az üzletvilágítás néhány megfelelő minősítésű izzóval csodákra képes. Túlzásba sem szabad vinni, mert a túl sok fény is árt az üzletnek. Találjuk meg valahol az arany középutat az energiatakarékosság és az elrendezés között. Természetesen, nem muszáj nekünk végeznünk a munka oroszlánrészét. Béreljünk fel hozzá egy profit, aki tudni fogja, hogy melyik izzóból hány darabot kell felszerelnie. Egy üzletvilágítás kialakítása olyan fényekkel történjen, amelyek az árukon megtörve sejtelmes, ugyanakkor elegáns, de nem túl drága üzlet hangulatát sugallják.