Az irodaszék és a hatékonyság összefüggése

Irodaszék

Irodaszék

Egy irodai állásinterjú során, a főnök személye és a munka mibenléte mellett, a rendelkezésre álló iroda bútorzata is nagy figyelmet kap. Az, hogy milyen felszereléseket biztosít egy vállalat a munkásai számára, sokat elmond az adott cégről. Mivel a munkaidő tetemes részében egy irodaszék az, ami a dolgozó kényelmét szolgálja, fontos, hogy megfelelő és ergonomikus legyen. Legelőször a munkafázisoknak megfelelően kell a széket megválasztani, majd pedig a dolgozó véleményét kikérni azért, hogy megbizonyosodjanak afelől, hogy az irodaszék megfelel az elvárásoknak.

Egy jól kipárnázott, gerincet megfelelően megtámasztó ülőhely nagyban segíti a munkát, mivel nem tereli el a dolgozó figyelmét azzal, hogy a kényelmetlen pozícióból kimozduljon és újabb kényelmetlenséggel szembesüljön. Ezzel sok értékes idő el van vesztegetve és ebből következőleg nem lesz annyira hatékony a munka, mint amennyire lehetne. Az olyan cégeknél, ahol fontosnak tartják a hatékonyságot, ezért is figyelnek fokozottan az olyan részletekre, mint az irodaszék kiválasztása.